§ 1POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep bariaclinic.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep bariaclinic.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu bariaclinic.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2DEFINICJE
Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie bariaclinic.pl umożliwiający złożenie zamówienia.Klient – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna prowadząca działalność gospodarczą.Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.Regulamin – niniejszy regulamin.Sklep – sklep internetowy Sprzedawcy działający pod adresem bariaclinic.pl.Umowa sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest zobowiązany zapłacić za Produkt.
§ 3INFORMACJE I ZAMÓWIENIA
Sklep bariaclinic.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Internetu.Produkty oferowane w Sklepie są nowe i legalnie wprowadzone na rynek polski.Informacje znajdujące się na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu prawa.Cena Produktu podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, nie zawiera kosztów dostawy.Zamówienia można składać przez stronę internetową 24 godziny na dobę.Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu.
§ 4ZAWARCIE UMOWY
Złożenie zamówienia stanowi ofertę Klienta.Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia.Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.Każda umowa sprzedaży jest dokumentowana dowodem zakupu dołączonym do Produktu.
§ 5PŁATNOŚCI
Klient może wybrać:płatność przelewem tradycyjnym,płatność elektroniczną.
Dane do przelewu:06 1870 1045 2078 1087 4791 0001 Tytuł przelewu: Zamówienie nr …
Klient zobowiązany jest dokonać płatności w ciągu 2 dni roboczych.Wysyłka odbywa się po zaksięgowaniu płatności.
§ 6DOSTAWA
Koszty dostawy ponosi Klient.Termin dostawy wynosi:3 dni robocze kompletowania zamówienia + 3 dni robocze dostawy.Dostawy realizowane są tylko na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
§ 7REKLAMACJE
Reklamacje oraz zgłoszenia braku zgodności z umową można składać do Sprzedawcy.Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni.W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca naprawi, wymieni Produkt lub zwróci całość lub część ceny.
§ 8ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Konsument ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.Termin liczony jest od dnia objęcia Produktu w posiadanie.Konsument zwraca Produkt na swój koszt, chyba że Sprzedawca zgodził się na odbiór.Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia lub Produktu.Prawo odstąpienia nie przysługuje, gdy Produkt został wykonany na zamówienie indywidualne.
§ 9USŁUGI ELEKTRONICZNE
Usługą elektroniczną jest możliwość złożenia zamówienia poprzez formularz na stronie.Usługa elektroniczna jest świadczona nieodpłatnie.Do korzystania konieczne są:dostęp do Internetu,przeglądarka internetowa,poczta elektroniczna,włączone cookies i JavaScript.
§ 10REKLAMACJE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje usług elektronicznych można zgłaszać do Sprzedawcy.Sprzedawca odpowiada w ciągu 14 dni.
§ 11POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu podlegają prawu polskiemu.W przypadku sporów strony będą dążyć do rozwiązania sporu polubownie, a gdy to się nie powiedzie – przez sąd właściwy według przepisów prawa.Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym mediacji i arbitrażu.
§ 12POSTANOWIENIA KOŃCOWE Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Polityka prywatnosci
xxxx@xxxxx.com
+48 xxx xxx